Produktene ble lagt i handlekurven
Trønderdekk lanserer PLUSS, et valgfritt tillegg til dekkhotellet. Med PLUSS får du vår punkteringsforsikring*, prioritert og utvidet kalender med timebestilling, ubegrenset verdiforsikring (normalt dekkhotell dekker opptil 15.000 kr) i tillegg til håndvask av hjulene.
*Punkteringsforsikringen har noen vilkår; Inkluderer én gratis reparasjon av dekk pr sesong, så lenge dekket kan repareres innenfor forskrift og reparasjonen ikke medfører utrykning (du må møte opp hos Trønderdekk med dekket/bilen). Med reparasjon menes utvendig plugging, den mest vanlige punkteringen som gjerne skyldes spiker eller skruer i dekkoverflaten.
Hvis du opplever risting eller vibrasjoner i hjulene under fart, kan dette skyldes ubalanse i hjulene. NAF anbefaler at vinterdekk avbalanseres før hver sesong, mens på sommerdekk vil det normalt være nok å balansere annenhver sesong. Du kan lese mer om ubalanse i vår FAQ
Ofte stilte spørsmål
A. Hvordan logge innVi har endret metoden du bestiller time, ser vurdering og finner historikken din. Den største forskjellen er at du nå logger inn med ditt telefonnummer.Når du logger inn med telefonnummer lages det en konto i ditt navn. Her legger du selv inn ett eller flere kjøretøy. Merk at et kjøretøy kan kun være registrert på ett telefonnummer. Det betyr at det helst bør være eier eller bruker av bilen som bestiller time til omlegging, eventuelt som mottar kommunikasjon fra Trønderdekk.no. Du må ha mulighet til å motta SMS på det telefonnummeret du registrerer. 1. Fyll inn ditt telefonnummer og trykk "Logg inn" 2. Du mottar en 6-sifret kode på SMS. Fyll inn denne og trykk "Logg Inn" 3. Første gang du logger inn må du fylle inn personinformasjon og trykke "Fortsett" Du har nå opprettet konto og kan registrere dine kjøretøy. |
|
B. Hvordan legge til nytt kjøretøyFor å kunne bruke tjenesten må du legge til et kjøretøy. Dette gjelder uansett om du har dekkhotell eller ikke.1. Trykk på "Registrer nytt kjøretøy" 2. Fyll inn kjøretøyets registreringsnummer slik AB12345, ingen mellomrom eller personlige nummerskilt 3. Kjøretøyets merke, modell og årsmodell kommer frem automatisk (noen nyere biler kan mangle i systemet). Sjekk at dette stemmer og oppgi farge på kjøretøyet i nederste kolonne. Dersom informasjonen ikke stemmer, kontroller at korrekt registreringsnummer er oppgitt. 4. Trykk "Lagre" Du må nå velge tjenesten du ønsker å bestille. Dersom kjøretøyet har dekkhotell hos oss fra før videreføres dette automatisk, men du kan også her avslutte avtalen om du ønsker det. Dersom du ønsker å fortsette med dekkhotell må du nå bekrefte om du ønsker Standard eller PLUSS dekkhotellavtale. Forskjellene står forklart. * PLUSS eller Standard dekkhotell - Dette vises kun om kjøretøyet har dekkhotell fra før, eller om du velger å bestille dekkhotell. * Sesongskift - Når du skal skifte mellom sommer/vinterhjul og du ikke har eller ikke ønsker å bestille dekkhotell. * Kun montering - Brukes kun om du skal montere nye dekk/felger på bilen utenfor dekkhotell/sesongskift, for eksempel når du har vinterdekk på bilen og skal montere nye vinterdekk kjøpt hos Trønderdekk. * Montasjepartner - Samme som ovenfor, men når du har kjøpt dekk/felger et annet sted enn hos Trønderdekk. * Avslutt dekkhotell etter hjulskift - Du vil først skifte mellom sommer-/vinterdekk og ha med deg hjulene hjem etterpå. * Avslutt dekkhotell uten hjulskift - Du skal kun hente hjulene vi har oppbevart i dekkhotellet, men ikke legge om på bil først. Gratulerer! Du har nå registrert ditt første kjøretøy. Du kan du velge å registrere flere kjøretøyer til din konto, bestille time til hjulskift eller montering, se vurderingen fra dekkhotellet og endre dekkhotellavtale. |
|
C. Hvordan bestille ny timeDu må først gjennomføre punkt A og B, da er det svært enkelt å bestille time hver gang du har behov for det.1. Klikk "Bestill time" på det kjøretøyet det gjelder Kontroller at informasjonen i det grå vinduet viser korrekt registreringsnummer og avtale. 2. Velg dato 3. Velg klokkeslett 4. Velg om du ønsker avbalansering av hjulene dine 5. Les betingelsene for timebestilling og bekreft at de er lest og akseptert 6. Klikk "Bestill" 7. Nå velger du betalingsmetode etter din preferanse. Når betalingen er bekreftet mottar du en SMS med bekreftelse på timen. Velkommen til avtalt time! |
|
D. Hvordan endre timeNår du har bestilt time forsvinner muligheten til å bestille ny. Du kan likevel se, endre eller slette en time i tillegg til å skrive ut kvitteringen din.1. Klikk ikonet for Endre timebestilling (papirark med blyant) 2. Velg dato 3. Velg klokkeslett 4. Les betingelsene for timebestilling og bekreft at de er lest og akseptert 5. Klikk "Bestill" Du mottar en SMS med bekreftelse på endring av time. Klikk "Tilbake" for å returnere til din konto. |
|
E. Hvordan slette en time1. Klikk på ikonet som ligner en søppelkasse2. Bekreft at du er sikker på at du ønsker å slette timen din 3. Fyll inn den 6-sifrede koden du mottar på SMS og klikk "Slett time" Timen er slettet. |
|
F. Hvordan skrive ut kvitteringSkriv ut for en fremtidig time1. Klikk på ikonet som ligner en printer 1. Velg meny for kjøretøyet (hvit boks rett over registreringsnummeret) 2. Velg "Timehistorikk". 3. Velg den timen du ønsker å skrive ut kvittering for 4. Klikk "Kvittering" |
|
G. Hvordan avslutte dekkhotell etter hjulskiftVi tar her høyde for at kjøretøyet ikke har en fremtidig timeavtale, altså knappen "Bestill time" vises. Dersom den ikke vises må du først gjennomføre eller avbestille planlagt time.1. Klikk meny for kjøretøyet (hvit boks rett over registreringsnummeret) 2. Velg "Sesongskift" 3. Bestill time. Se punkt C ovenfor for hjelp |
|
H. Hvordan avslutte dekkhotell uten hjulskiftVi tar her høyde for at kjøretøyet ikke har en fremtidig timeavtale, altså knappen "Bestill time" vises. Dersom den ikke vises må du først gjennomføre eller avbestille planlagt time.1. Klikk meny for kjøretøyet (hvit boks rett over registreringsnummeret) 2. Velg "Avslutt dekkhotell uten hjulskift" 3. Bekreft at du ønsker å avslutte dekkhotellet for dette kjøretøyet Nå kan du komme innom og hente hjulene dine. Du behøver ikke å bestille time først. |
Merke : LANDSAIL
Modell : NORDIC SOFT
Størrelse : 205/55 R 16
Sesong : Nordisk Piggfri
Mandag-Torsdag | 07-18 |
Fredag | 07-17 |
Lørdag | 10-15 |
Søndag | Stengt |
|
|
|
|
|
|
Vi benytter cookies og tilsvarende teknologier på våre nettsider, som blant annet gjør at du slipper å logge inn hele tiden. Les mer
Produktene ble lagt i handlekurven
Nå kan du fortsette på siden eller gå rett til handlekurven
Gjelder ved bestilling av time hos Trønderdekk
1. Oppmøte:
Møt opp til timen hos Trønderdekk AS, Østre Rosten 113, 7093 Tiller.
Klikk her for å finne oss i Google Maps
2. Avbestilling eller endring av time
Du kan selv avbestille eller endre timen din inntil 24 timer før start. Avbestilling eller endring må gjøres på tronderdekk.no av den samme person som bestilte timen. Etter fristens utløp belastes kunde i henhold til No Show (se punkt 3).
3. Ikke møtt til time (No Show)
Vi gjør omfattende forberedelser innen du kommer til bestilt time. Ved manglende oppmøte til reservert time faktureres kunde kr 250,-
4. Betaling med faktura eller delbetaling
Har du valgt å betale med faktura eller delbetaling vil denne bli utsendt fra Collector Bank til deg som privatperson. Trønderdekk anser betalingen som gjennomført når faktura eller delbetaling godkjennes av Collector Bank ved bestilling av time.
5. Bedrift med kredittavtale
Bedrifter med gyldig kredittavtale kan bestille timer på registrerte kjøretøy uten umiddelbar betaling etter avtale med Trønderdekk. Dette må aktiveres på forhånd. Ta kontakt med oss dersom du forsøker å bestille med gyldig kredittavtale, men blir bedt om å betale med kort, Vipps eller faktura/delbetaling fra Collector Bank.
6. Refusjon
Ved avbestilling av time innen fristen spesifisert i punkt 2, feil valg av produkt eller tjeneste, feil betalingsalternativ (for eksempel når bedriftskunde velger faktura via Collector Bank), eller andre hendelser som ikke direkte skyldes Trønderdekk eller våre systemer, krediteres innbetalt beløp ekskludert transaksjonsgebyr (forenklet til kr 25,-) og eventuelt No Show (kr 250,- hvis dette gjelder). Kontakt oss for refusjon. Oppgi ditt kontonummer, telefonnummer, registreringsnummer, tidspunkt for time og årsak til refusjon i henvendelsen. Merk at refusjon håndteres manuelt og det kan ta opptil 10 virkedager før beløpet refunderes.
7. Dekkhotell og balansering
Når du bestiller time til hjulskift blir du spurt om du ønsker avbalansering av hjulene. Dersom du har dekkhotell og bestiller avbalansering samtidig som du bestiller time vil vi balansere dekkene på forhånd av timen. Dette gjør vi blant annet for å begrense tiden du trenger å vente hos oss. Det er derfor ikke mulig å avbestille balansering senere enn 24 timer før oppmøte.
8. Tiltak i forbindelse med koronavirus
Trønderdekk har innført enkelte tiltak i forbindelse med smittevern. Disse finner du under fanen "Informasjon", alternativt på tronderdekk.no/tiltak
9. Personvern
Personvern er svært viktig for oss. Når du registrerer konto og kjøretøy må du oppgi fullt navn, adresse, mobiltelefonnummer, e-postadresse og registreringsnummer. Denne informasjonen deles ikke videre med noen, men lagres på våre servere under moderne og høy sikkerhet. Ved å akseptere vilkårene for timebestilling aksepterer du vår behandling av dine personopplysninger, som du i helhet finner på tronderdekk.no/personvern (åpnes i nytt vindu).
|
---|
LEGG TIL PLUSSVi reparerer punktering av ett dekk pr sesong så lenge det er mulig å reparere innenfor forskrift. Med egen timebestilling er du (nesten) garantert time til omlegging innen 48 timer. Med PLUSS har du i tillegg ubegrenset forsikringsverdi på hjulsettet ditt. Pris kr 200,- |
Den største fordelen med PLUSS vil du oppleve når du skal bestille time til hjulskift; du får flere timer å velge mellom og mer sannsynlighet for time når det passer deg best. I tillegg til dette vil alle med PLUSS få hjulene håndvasket etter hver sesong og ubegrenset forsikringsverdi på hjulsettet mens det er lagret hos oss.
Trønderdekks punkteringsforsikring er inkludert i PLUSS. Denne garanterer deg én gratis reparasjon av punktering, så lenge dekket kan repareres etter forskrift og plugges utvendig. Merk at punkteringsforsikringen gjelder kun hos Trønderdekk, det vil si hjulet eller bilen må leveres hos oss for reparasjon (dekker ikke utrykning).
Prisen gjelder pr sesong og kommer i tillegg til dekkhotellavtalen