Spesielle tiltak hos Trønderdekk

Kjære kunde. 

Som du sannsynligvis allerede vet er landet i en situasjon vi ikke har erfaring med fra tidligere. Trønderdekk tar råd og krav fra regjeringen og helsedepartementet på alvor og ønsker å skjerme både kunder og ansatte fra smitte og spredning av covid-19. Vi vil forsøke så godt som mulig å minimere kontakt mellom kunder og ansatte, derfor presenterer vi her Trønderdekks nylig oppdaterte tiltak.

Denne sesongen har vi hatt begrensning i antall kjøretøy vi håndterer pr dag, antall kunder i butikken samtidig og hvordan ting fungerer for deg når du kommer til time. Nå endrer vi litt på dette. 

Status på dekkhotellet

Vi har nå håndtert i overkant av halvparten av kundene i dekkhotellet og dagene er blitt litt roligere. Det vil si vi igjen åpner for drop-inn. Kravet om timebestilling på forhånd gjelder derfor ikke lengre, men vi oppfordrer deg likevel til å på forhånd bestille time. Da får vi mulighet til å finne frem hjulene dine før du kommer, som betyr at hjulskift går smidigere for alle parter.  

Antall kunder i butikken

Vi oppfordrer deg fortsatt til å være i bilen mens vi skifter hjul på bilen din. På denne måten behøver ingen av oss å inn i din bil. Slik reduserer vi risiko for smitteoverføring. Dersom du ikke har forhåndsbetalt timen eller dekkhotellet oppfordrer vi deg til å komme inn i butikken ved ankomst. Har du betalt ved bestilling av time møter vi deg utenfor og henviser deg til korrekt plass for hjulskift. Av respekt for alle kundene våre ønsker vi at ingen oppholder seg i butikken lengre enn nødvendig. Det vil si at når du har betalt setter vi pris på om du går tilbake til bilen og venter på tur. 

Når du kommer til Trønderdekk...

...blir du normalt møtt av en ansatt utendørs som henviser deg videre. Vi har åpnet en provisorisk avdeling for salg av nye dekk og felger. Denne er i bygget nedenfor butikken, altså mot Nidelva. Ønsker du tilbud på dekk/felg kan du gå rett hit og få hjelp til dette her. Her er det også mulig å betale med betalingskort, Vipps eller delbetaling/faktura. De ansatte i butikken håndterer hjulskift og dekkhotell, inkludert betaling for disse med samme betalingsalternativer. 


Vær oppmerksom på at vi fortsatt tar smittevern alvorlig og ønsker minimal fysisk kontakt. Det er tilgjengelig hånddesinfeksjon og engangshansker flere steder i butikken og vi oppfordrer til bruk av dette. Overflatene i butikken rengjøres flere ganger daglig. 

Vi sees! 


Har du spørsmål eller ønsker mer informasjon håper vi du tar kontakt på e-post - post@tronderdekk.no

Vi forsøker så langt det er mulig å besvare vårt sentralbord på telefon 483 22 500


Oppdatert 12.05.2020